Thursday, August 5, 2010

Denim on Denim

Hey everyone! I see I have some new followers!! Thats so great, thank you all so much! I have been seeing denim make a huge come back and I just bought this light denim top. I didnt notice it at first but its missing a button so I ended up making it into a crop top thing with my high waist shorts!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Denim is classic, anything goes with it. I love simple but bold statements in fashion. Sometimes its the simple things that stand out more for its classic timeless style. ** Oh the bandage on my ankle is a new tattoo I just got lol **
Photobucket

Photobucket

It is so hot in Florida right now. Going outside to take pictures is an effort, I dont typically feel like melting away in the sun lol. I recently read on Robyn's blog Twitch Vintage a picture she had taken with the timer on her camera, and it had went off right as she was fluffing out her hair. Well my timer went off right as I was wiping the sweat off my forehead. Sometimes 10 seconds just isnt enough lol.
Photobucket

Photobucket

I recently received some "hate" mail this week. I guess the haters will hate. I will admin at first it did bother me, not necessarily what was said, Im just boggled by the fact that some random stranger felt the need to leave a nasty/negative comment on my blog. I love you all who have left me such lovely comments. Thank you for hanging around always.

Things are finally starting to come together though! The art show is next week! I have so much more to do but I have a good feeling about it. Ive been putting a lot of hard work into it. Work has been really good to, Ive been working during the day and making more money, so thats totally a plus. Not much else has been going on. Just working and art show stuff. Hopefully soon things will slow down and I can get back to more fashionable posts. Everyone have a great day!! Xoxo!
Photobucket


Top: Vintage, Sunshine Thrift
Shorts: Stop Staring Clothing
Shades: Ebay
Shoes: DSW

12 comments:

Kara said...

Hey Leigh!

I am a new follower! :) found your blog via weardrobe the other day and have to admit that I think you're super cool!! lol as lame as that sounds...i admire your tattoos and you have a great sense of style! this outfit is no exception- love what you did with the denim top!!

Stop by my blog sometime if you get a chance!! :)

xo
k

http://kara-ofmomentsinmoonlight.blogspot.com/

Stephanie said...

Ohh I like the top! I went to Sunshine Thrift the other day for the first time and did not expect it to be so big! I'll have to go again one day when I have enough time to browse through everything.
-Vern

Couture said...

Really cool outfit!

nyc lu said...

love the crop top! i've been testing it out in front of my mirror lately but i never get the balls to take it outside the house.. haha ;) maybe if i was in florida i would! [perhaps next time i visit my parents--they live by the kennedy space center!]
CLOTHESURE

Tieka, Selective Potential said...

I loveee this! You are absolutely gorgeous!

LovelyLeigh said...

Ladies thank you all soooo much for stopping by and leaving me such lovely comments!!! I love you all! Xoxo

nynga said...

hello! i just came across your blog!
love your outfit!
& your tattoos!

http://ohtiffuh.blogspot.com

Sarah said...

you look incredible in those shorts!! and the sunglasses are awesome!! xxx

BenchesandChandeliers said...

thanks for your kind words! btw check out my giveaway! $100 worth of A'GACI clothing & accessories :)

http://www.benchesandchandeliers.com

sharonlei said...

Loooove the look!! Those highwaisted shorts are amazing! I'd love to find me a pair. :)

xx Love & Aloha

LovelyLeigh said...

Goodness me! SO many great comments!!! Thank you sooo much everyone! Many hearts to you all! <3<3<3 xoxo!

little sam said...

as if people would leave nasty comments! pfft, you're gorgeous honey and i love your blog, don't let it bother you! hope you're good pet, i miss tampa! xo